6 Şubat 2018 Salı

Menekşe Kokulu Hikayeler




Menekşe Kokulu Hikayeler

Yakamoz yayınları

391 sayfa

Arka Kapak

Okurken içinizi huzurla dolduracak, yüreğinizi ısıtacak, iyilik, sevgi, dostluk ve mutluluğu dile getiren birbirinden güzel 69 adet hikayeden derlenen bu kitapla hayata keyifli bir mola verip kargaşadan sıkıntılardan uzaklaşacaksınız.


Alıntılar

İyilik yapma kabiliyetinde olup da yapmayan insan suç işlemiş sayılır.
Pestalozzi

"Neden yavrum Hacer'im yanına oturmak istiyorsun? "
Hande cevap verdi:
"Geçen baharda menekşeler ekiyorduk hani anne, o gün sen bana menekşeler güneşi sevmez demiştin. Oysa her bitki işleri sever. Menekşeler farklı... Belki de bu yüzden bu kadar güzeller... Hacer'in yanına kimse oturmak istemiyor. Ben farklı olmak istiyorum. Belki Hacer de güzeldir, onu fark etmek istiyorum. " dedi.

Çok az şeye sahip olan değil, asıl çok şeyin özlemini çeken insan fakirdir.
Seneca

Yeryüzünde bütün ızdıraplar, aza kanaat etmemekten doğar.
Firdevsi

Affetmek ve unutmak, iyi insanların intikamıdır.
Schiller

Önyargılı olmak, daima zayıf olmak demektir.
S. Johnson

İnsan düşünmek, inanmak ve sevmek için dünyaya gelmiştir.
J. Rousseau

Parçaları kaybolmuş puzzle gibi artık insanlar. Kiminin kalbi, kiminin ruhu, kiminin beyni yok.
Chuck Palahniuk

İnsan nadir değil, insanlık nadirdir. İnsan az değil, doğruluk azdır.
Yusuf Has Hacip

Eğer bana söyleyeceğin şey doğru değilse, iyi değilse ve işe yarar, faydalı değilse bana niye söyleyesin ki ?
Sokrates

İnsanın olgunlaşması için mutlaka acılarla yoğrulması gerekir. Çünkü o hem taş hem de heykeltıraştır.
Napolyon Bonapart

Bir insanın bu dünyada mutlu olabilmesi için sadece üç şeye ihtiyacı vardır: Sevecek birisi, yapacak bir şeyi ve umut ettiği bir şey.
Allan Chalmers

Git de söyle babana biz satmayız Sarımsak tarlasını böyle iki tokada!

Sevgiyi, dünyadaki tüm kötülüklere karşı bir zırh gibi giy. Bu zırh, hiçbir silahın delemeyeceği tek kalkandır.
Peter Deunov

Dua iki şekilde tecelli eder, ya bizi korkutan şeyi ortadan kaldırır yahut da onu yenmemiz için bize güç ve cesaret verir.
H. E. Posdic


Benim Yorumum

69 hikaye var kitapta ve her hikaye başında özlü söz var. Özlü sözden sonra da 2 sayfa boşluk var. Yani aslında 391 sayfa olsa 69.3=207 sayfa boş. 391-207= 184 sayfa aslında :)) Neyse bu kadar matematik yeter :) Bazı hikayeler çok hüzünlü.  Geçen okuduğum  Manolya Kokulu Hikayeler ile bazı hikayeler aynı ve yer yer yazım hataları var ama yine okumaya değer Oradan puan kırdım sadece. Kitaba 5 üzerinden 4 veriyorum. Kokulu kitaplar serisine devam edeceğim. İçinizi ısıtan hikayeleri size de tavsiye ederim.

Şimdiden iyi okumalar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduysan ses ver!