31 Ekim 2020 Cumartesi

Alfa Kitap'tan Kitap Alışverişi

 


Selamlar kitap severler. Ne zamandır kitap alışverişleri hakkında bir yazı yazmıyordum. Bu aralar Jules Verne'e merak sardım. Alfa yayınevinden almaya karar verdim. Çünkü baktığım kitapyurdu, Babilkitap, amazon gibi siteler arasında en ucuzu Alfa Kitap'tı. Hem zaten alfa yayınlarının kendi sitesi olması avantajı vardı sonuçta. Kitapların balonlu naylona sarılı olarak gelmesine de çok sevindim. 




Sürpriz! Ben 5 kitap sipariş etmiştim 6 kitap geldi. Aslında alışveriş yaptıktan sonra Alfa Kitap'ın kendi sitesinde bu reklamı görmüştüm. 




Ama sipariş özetinde kitabın adı geçmiyordu. Dedim herhalde yeni kampanya. Neyse boşver demiştim. Bu nedenle 5 yerine 6 kitap çıkınca şaşırdım. Sipariş özeti de şu şekildeydi:




Gördüğünüz gibi sipariş özetinde yok. Not kısmına da "Kitap aralığı gönderirseniz sevinirim" yazmıştım. Sağ olsunlar göndermişler. Kitaplar gelir gelmez her zamanki gibi kontrol ettim, sağına soluna baktım. Hatta kokladım. 😂 Kitaplar gayet sağlam ve tazeler. İçlerinden kitap aralığı çıkmadı. Bir de kendi kitap aralıkları olsa güzel olurdu. Neyse sağlık olsun. Bu alışveriş de böyleydi. Bir dahaki yazıda görüşmek üzere. 

4 yorum:

  1. Jules Verne çocukken de şu an da en sevdiğim yazarlardan biri. İki yıl okul tatili ve Esrarlı Ada çok güzel ve heyecanlı kitaplardı. Ayrıca kitapları ben de kokluyorum hahaha Güzel eserlerle dolu bir alışveriş olmuş, keyifli okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki yıl okul tatili ben de küçükken kısa versiyonunu okumuştum aslında. Pek bir şey kalmadı aklımda. Tam metin okumak iyi olacak.

      Geç cevap için kusuruma bakmayın. Güzel yorumun için teşekkürler.

      Sil
  2. Kitap aralığı derken kitap ayracını kast ediyorsun sanırım. Bu ifadeyi hiç duymamıştım.

    Jules Verne'den sadece aya Seyahat'i okudum ama aslında okunması gereken çok kitabı var. Yorumlarını merakla bekliyorum. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kitap ayracı :) biraz değişik olmuş. Kitap arasına konan şey ara-lık :)) genelde ayraç olarak geçiyor sanırım.

      Aya seyahat de okumadım henüz. O da çok iyi diyorlar. Güzel yorumun için teşekkürler.

      Sil

Okuduysan ses ver!