20 Temmuz 2016 Çarşamba

Kitap Alışverişi: kitapyurdu

Kampanya gördüğüm zaman dayanamıyorum ya :) BKM Express gerçekten güzel kampanya yapıyor. Daha önceki kampanyasından sinema bileti kazanmıştım. Hâlâ kullanmadım onu derken bir kampanya daha yaptı. 75 TL'ye 20 TL indirim. Hem de kitapyurdundan. Bir de üstüne kitapyurdunda timaş yayınlarında %65'e varan indirim olunca kombo yaptım resmen. Timaş diye geçiyor ama carpediem de onların zaten.
 

Arsen Lüpen Herlock Sholmes’a Karşı 
Öldürmek İçin Mükemmel Bir Gün 
İncir Tadında İyilik Öyküleri 
İçinizdeki Öküze Oha Deyin! 
Lise Çılgınlıkları 
Rabbim Beni Bana Bırakma 
Kolay, Kısa, Keyifli Felsefe 
Sensiz Ama Seninle 
Artık Gülsem de Gam Yemem 
Düş Macunu 
Bi'Şey Söylicem Ama Gülmek Yok 
Ben Adamı Tipinden Tanırım 
Her Bi'şeyin İlginç ve Kısa Tarihi 
Sır Tutabilir misin? 
Adı Yok Sayı:77 Yaz 2016 / Mevsimlik Gençlik Edebiyat Dergisi 
Osmanlı Padişahları (36 Ayraç) 
Kitapyurdu Anahtarlık


İşte bütün bunları sadece 55 TL'ye aldım. 75 TL alışveriş yapınca anında 20 TL indirim oluyor. En son 75'e tamamlamak için kitapyurdu anahtarlığı aldım. Aslında şapka alacaktım ama maalesef kalmamış. ''İçinizdeki öküze oha deyin!'' kitabı hariç hepsinde kampanya vardı ben de aldım. ''Öldürmek için mükemmel bir gün'' ve ''incir tadında iyilik öyküleri'' kitaplarının içinde kitap aralığı çıktı. Kitapyurdu da fazladan bir tane göndermiş. Zengin bir kitap aralığı koleksiyonum oldu. 

Şu anda iki kampanya daha var aslında ama onlardan ne yazıkki yararlanamayacağım. Bir tanesi için kredi kartı lazım o sebeple olmuyor. Diğeri de inkilap kitapevinde. O kitapçıdan da çok şikayet duydum onu da es geçeceğim.

Bir dahaki kitap alışverişinde görüşmek üzere :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduysan ses ver!