4 Kasım 2016 Cuma

Kitap Alışverişi


Merhaba arkadaşlar :)
Bayadır kitap alışverişlerimi yazmıyordum. Ama beklenen an geldi ve sonunda Harry Potter ve lanetli çocuk kitabının Türkçesini elime almak nasip oldu. Kitabı bu gece yüksek ihtimal bitireceğim. Kahveye falan ihtiyaç yok. Bu merak bu adrenalin bitirmem için gerekli enerjiyi bana veriyot. Ne kadar bu kitap bi roman olmasa da bize tekrardan Harry Potter dünyasının kapılarını açıyor. Yarın Harry Potter ve lanetli çocuk kitabının yorumunu yapacağım mutlaka.

Diğerlerine gelince, adı yok dergisinin eski bir baskısnı kitapyurdunda gördüm ve dayanamadım aldım. Halit Ertuğrul kitapları çok iyiymiş bunu da geç keşfettim. Ve şimdi onun kitaplarını da yavaş yavaş biriktiriyorum. Bülent Akyürek de güzel yazıyor. Zamanı gelince o kitapların da yorumunu yapacağım. Daha fazla duramayacağım. Yarın görüşürüz kitap kurtları, kitap dostları ve tüm kitap sevenler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduysan ses ver!