26 Aralık 2017 Salı

2018'de Zinciri Kırma videosu üzerine



Merhaba arkadaşlar. Blogumu ilk açtığımda zinciri kırma videosu paylaşmıştım. Uzun zamandır 2018 zinciri kırma videosu bekliyordum sonunda çıktı. Barış Özcan yine mükemmel bir video yapmış. Hepsine katılmasam da ondan ilham alarak ben de kendi planımı yaptım. 




Videoda bahsedilen her gün yeni fikir yeni düşünce olayı hoşuma gitti. Ben de kendime göre uyarladım. 3 tane kitap aldım. Bir tanesi 365 günde güzel ahlak, her güne bir ayet bir hadis bir dua. 1 ocakta başlayacağım bu kitaba. Ve zinciri kırmadan devam edeceğim. Zaten kitapta 1. Gün 2. Gün diye 365'e kadar gitmiş.  Diğeri Kur'an bana ne diyor kitabı. Bu kitabı uzun zamandır almak istiyordum sonunda aldım ve baktım da kitap 688 sayfa. Günde en az 2 sayfa okuyarak bir senede bitirmeyi düşünüyorum bunu da. Erken biterse tekrar başlarım. Son kitap ise Muhammed Bozdağ'ın çok güzel bir kitabı olduğunu düşünüyorum. Yorumlar çok iyiydi. Yeni senede ilk okuyacağım kitap olacak. Üçüncü zincir olarak da bunu düşündüm. Günde 50 sayfa kitap okumayı düşünüyordum ama tabiki hiç ara vermeden sürekli her gün 50 sayfa okumak zor olabilir. Barış Özcan'ın dediği gibi ikiye böl ve günde 25 sayfa oku zinciri kırma :)
Böylece 3 zincirim oldu özetler isek 
1. 365 Günde Güzel Ahlak kitabından her gün düzenli okuyacağım.
2.  Kur'an Bana Ne Diyor kitabından her gün en az 2 sayfa okuyacağım. 
3. Roman, hikaye fark etmez günde en az 25 sayfa kitap okuyacağım. 

Herkese iyi okumalar... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduysan ses ver!