6 Şubat 2018 Salı

2018 Şubat Ayı Kitap Planlarım



Merhaba arkadaşlar. Bir önceki ay, her ay okuyacağım kitapları planlayacağımı  şu yazıda söylemiştim. Mutlu bir şekilde söyleyebilirim ki planlarıma uydum hatta daha iyisini bile yaptım. Sadece blogda kitap incelemelerini yazmak biraz vaktimi aldı. Daha doğrusu birazcık üşendim. :)) çok geciktim biliyorum. Umarım bir daha gecikme olmaz. Cesur Yeni Dünya kitabına çoktan başladım sayfa 200'ü geçtim bile :) ilk 3 kitabın yazarları geçen ay ile aynı. Uçurtma avcısından sonra Khaled Hosseini okumaya devam dedim :)  Neyse işte bu ayın planları :)


1. Sonsuzluk Yolculuğu & Öteki Dünya - Muhammed Bozdağ
302 Sayfa
okumadım :(
2. Aşk 5 Vakittir - Mehmet Yıldız
208 sayfa
okumadım :(
3. Bin Muhteşem Güneş - Khaled Hosseini
492 sayfa
Kitap incelemesi için tık
4. Cesur Yeni Dünya - Aldous Huxley
266 sayfa
Kitap incelemesi için tık



 Bu yazının da sonuna geldik. Siz de böyle planlar yapıyor musunuz? Okumayı planladığınız kitaplar var mı? Düşüncelerinizi yorumlara yazarsanız sevinirim.

Hadi iyi okumalar :))

Bonus Edit

Artemis - Andy Weir
341 sayfa
Kitap incelemesi için tık

Lise Çılgınlıkları - Ahmet Mahir
163 sayfa
Kitap incelemesi için tık

Şubat ayı toplam  1262 sayfa 4 kitap.

5 yorum:

  1. Bin Muhteşem Güneş adı gibi muhteşem bir kitaptır, Seveceğinize eminim. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Uçurtma avcısına hayran kaldım. Tek korkum onun gölgesinde kalır mı :))

      Sil
    2. Ben Uçurtma Avcısı'ndan çok beğenmiştim. Tabii zevkler renkler meselesi, beklentinizi yükseltmeyeyim.

      Sil
  2. evet var şuanda okumakta ve hala da devam etmekte olduğum aşk roman kitapları var.bu ayın sonunu sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver!