1 Mart 2018 Perşembe

Güzel Bir Film Tavsiyesi: Boyhood (Çocukluk)


Merhaba arkadaşlar. Tavsiye edeceğim bir film ile daha beraberiz. Aslında bu filmi içinde Harry Potter geçtiği için sevmiş olma ihtimalim de var :)) filmin en başında anne karakteri çoçuklara yatmadan önce Harry Potter ve Sırlar Odasını okuyor. Tabiki o sahneyi hemen hatırladım. Mızmız Myrtle'dan bahsediyorlar :D Sonra ilerleyen sahnelerde Harry Potter ve Melez Prens kitabının ilk defa satıldığı milletin sıraya girip kitap aldığı sahne var. Hiç o bekleyişlere girmedim. Seri bittikten sonra okudum ama yine de böyle bir sahne görmek kelimenin tam anlamıyla ''mükemmel'' . Film 2 saat 45 dakika olsa da gayet keyifli bir şekilde geçiyor. Başroldeki çocuğun 6 yaşından 18 yaşına kadar büyümesini izliyoruz. Onunla beraber gülüp onunla beraber üzülüyoruz, kızıyoruz. Filmin konusu çok iyi. Filmde bizde olmayan Avrupa kültürü saçmalıklar da var ama yine de güzel film. O sahneleri görünce bilirsiniz zaten. 18 yaşında film bitiyor keşke devam etse dedim. Gerçi film adı üstünde çocukluk filmi ama 18 yaşından sonra belki de ''asıl hayat'' başlıyor. 18 yaşına kadar geçen dönem aslında buna hazırlık. Artık yetişkin oluyoruz ama o zamanları özlüyorum yetişkin olmak o kadar da iyi bir şey değil. Tuhaf olan o zamanlarda da yetişkin olmak istememiz :)) Filmin imdb puanı 7,9 bence düşük almış. Ben filme 9 veriyorum. Buyrun tanıtım videosu vereyim.




Herkese iyi seyirler :)








2 yorum:

  1. Filmin çekimleri 12 yıl sürmüş :) Bu bana çok ilginç gelmişti ve çıkar çıkmaz izleyeyim demiştim. Sonra daha ilginç filmler çıkınca bunu hep erteledim :) Tavsiye yazın sayesinde tekrar hatırlamış oldum :) İlk fırsatta izleyeyim bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmin konusu çok iyi, iyi seyirler dilerim :)

      Sil

Okuduysan ses ver!