12 Nisan 2018 Perşembe

Nadirkitap alışverişim






Merhaba arkadaşlar. Nadirkitaptan yaptığım alışveriş geldi. 7 tane Aziz Nesin kitabı aldım. Bu sefer ucuza kaçtım. Ama olsun kitaplar iyi durumda. Hepsi ikinci el, bazıları baya eski ama güzel. 7 kitabı 40 TL'ye aldım. Sıfır olsa en az iki katı olurdu. Aldığım kitaplar

ŞİMDİKİ ÇOCUKLAR HARİKA
DAMDA DELİ VAR
BİZ ADAM OLMAYIZ
NAH KALKINIRIZ
GOL KIRALI
ZÜBÜK
DELİLER BOŞANDI

Öyleyse eğlence başlasın. Aziz Nesin etkinliği devam ediyor. Durmak yok, okumaya devam :)

4 yorum:

  1. Nadir kitap en sevdiğim site. Ucuz da olsa her zaman iyi durumda geliyor hep bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nadir kitap sürekli kullandığım bir site değil. Ama bulamadığım kitapları özellikle eski basım kitapları hep burada bulabiliyorum. İyiki nadir kitap var :)

      Sil
  2. Bende bu siteden alış veriş yapmayı düşünüyordum, sizin paylaşmanızla siteye güvenim arttı :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar :) siteye güven konusunda bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Nadirkitap yıllardır var. Ve yine de içine yatmayan durumlar için "satıcıya sor" seçeneği mevcut. Ben hep kullanırım. Her satıcı aynı olmuyor tabiki. Kimi resmi cevap veriyor, kimi çok samimi davranıyor, kimi sen mesaj attıktan 2 gün sonra cevap veriyor. Ama şu ana kadar hiç sorun yaşamadım. Hepsi de yardımcı oldular sağolsunlar :) hatta bir satıcı stokta gözüktüğü halde bir kitabı bulamadığı için iptal etmişti. Sonradan o kitabı hediye olarak gönderdi :)

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver!