16 Mart 2019 Cumartesi

Captain Marvel Film incelemem



Merhaba arkadaşlar uzun zaman geçti. Hayat işte, her istediğin olmuyor. Tekrar gelebildim bloguma. Uzun zamandır sinemaya gitmiyordum. Captain Marvel'a gittim. Film beklentilerimin çok üstünde çıktı. Kesinlikle tavsiye ederim. Özellikle marvel hayranları, takip edenler kesinlikle gitmeli.
Bundan sonrası spoiler yorum olacak.


Spoiler Yorum

Filmin geçmişte geçtiğini biliyorduk. Baya bi geçmişte geçiyormuş. Bu filmde neler gördük bakın.

Nick Fury Coulson'a yeni eleman diyor. Demekki onların dostluğu bu filmde atılıyor.
Fury filmin başında iki göz filmin sonunda tek göz kalıyor. Kedi yüzünden :D
Teserakt o zamanlar da varmış. Kaptan Amerikadan önce Fury bulmuş onu. Teserakt'ın baya bi geçmişi var anlaşılan.
Captain Marvel'ın gidişi o gidiş anlaşılan. Çünkü o kadar felaket oldu gelmedi. Fury onu neden daha önce çağırmadı? Yenilmezler fikri taa o zamandan başlamış. Ve filmin sonunu iyi bağlamışlar. Fury onu çağırmak için o eski ama güncel telsizi kullanıyor ve Captain Marvel hemen geliyor bizim kalan yenilmezler ile tanışıyor hemen.
Filmde skrullar ile karşılaşıyoruz. Bilen bilir Avengers Assemble adlı anime vardı ora ile hiç ilgisi yok. Captain Marvel'ın başlangıç hikayesi de farklı. Captain Marvel baya güçlü bir karakter olmuş. Zaten animede de Thor ile kapışabilecek güçte diye geçiyordu :))


Şimdi Avengers İnfinity War Part 2'yi beklemek lazım :)

2 yorum:

  1. Bu film hiç ilgimi çekmedi benim ama Avengers'ın son filmini sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Filme gidemedim ama ilk fırsatta izleyeceğim. Güzel blog, başarılar.

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver!