12 Eylül 2019 Perşembe

2019'da Okuduğum Kitaplar

Eskiden bu tür başlıkları aylık yapardım. Görüyor musunuz ne hale gelmişim. Neyse bu başlıktan sonra tekrar aylığa geçerim. Ama önce yetişmek lazım :)


1. Anna Karenina - Tolstoy
2. Boş Koltuk - J.K. Rowling
3. İrade Terbiyesi - Jules Payot
4. Bir Psikiyatristin Gizli Defteri - Gary Small
5. İnanç Psikolojisi ve Bilim - Nevzat Tarhan
6. Yabancı - Albert Camus
7. Zaman Çarkı - Ken Grimwood
8. Kalbin Temizse Hikayen Mutlu Biter - Hakan Mengüç
9. Fahrenheit 451 - Ray Bradbury
10. Savaş Sanatı - Sun Tzu
11. Simyacı - Paulo Coelho
12. Casus - Paulo Coelho
13. Bir Geyşanın Anıları - Arthur Golden
14. Maçın Sonunu Sen Belirle - Hakan Algan
15. Şeytani İntikam - Thomas Perry
16. Öpücük Atan Mandalina - Hasan Uzun

Yaklaşık 8 ayda 16 kitap okumuşum. Kötü değil ama iyi de değil.
15. Kitap hariç hepsinin incelemesini yazdım defterime. 15. Kitabı keşke hiç okumasaydım. Neyse sağlık olsun. Bu arada sıradaki bitireceğim 2 kitabı da biliyorum.

17. Kur'an'a Konan Bal Arısı - Hasan Uzun
18. İtirazı Olan Var Mı - Hasan Uzun

Ondan sonra ne yaparım bilmiyorum. Okunacak o kadar çok kitap var ki...
Yakında diğer kitapların incelemelerinde görüşürüz öyleyse...


4 yorum:

  1. Çok güzel kitaplar okumuşsunuz. Anna Karanina favorilerimdendir. Boş Koltuk, Fahrenheit 451 ve Casus'un yorumlarını özellikle merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler en kısa sürede hepsini yazacağım :)

      Sil
  2. İrade Terbiesi, Zaman Çarkı ve Yabancı kitaplarının incelemelerini bekliyorum. Yaklaşık 7 ay olmuş ama olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Defterimde burada olmayan yaklaşık 50 kitabın incelemesi duruyor, bloga yazayım diyorum ama hep üşeniyorum. Olmazsa haftada 1 tanesini yazayım, yavaş yavaş azalır.

      Sil

Okuduysan ses ver!