26 Eylül 2019 Perşembe

Aklımdan Geçenler 6

Bir yeri, birini veya bir şeyi arıyoruz. Ama ne? Sahi ne arıyoruz bu hayatımızda?

İzlediğim son filmden bir alıntı bu. Hayat akıp gidiyor. Neden yaşıyoruz? Hayatımızın anlamı ne? Her gün sabah kalkıyoruz akşam yatıyoruz 1 gün daha geçiyor. Nereye kadar böyle gidecek? 

Bu aralar ne yapacağım diye çok düşündüğüm doğrudur. İcraat yok denecek kadar az orası ayrı. Düşünmekten kaçıp film izliyorum o film de beni düşünmeye itiyor iyi mi :D

Eylül de bitiyor 2019 da bitecek vay be. Çok tuhaf bir duygu bu. Bazen kendimi uzaktan izliyor gibi hissediyorum. Zaman akıp geçerken yaptıklarımı veya yapamadıklarımı görüyorum. Ne olacak hiç bilmiyorum. Geleceği tahmin etmek çok zordur. Bizi nasıl bir gelecek bekliyor kim bilir? 

Bu blogu ilk açtığım zaman kişisel blog yaparım her şeyi yazarım diyordum. Sonra işin içinden çıkamadım tabi. Bari en çok ilgi duyduğum kitaplar ve filmler üzerine bir blog olsun istedim. Şimdi ise geldiğim noktaya bak. Blogda in cin top oynuyor. Paylaşımlar artacak diyen blog yöneticisi ben ise kayıp... 

Kayboldum, kendimi ne zaman bulabilirim hiç bilmiyorum. Belki, belki yazmaya devam edersem kendimi bulacağım. 

Bir dahaki yazıda görüşmek üzere... 

5 yorum:

  1. Umarım kısa zamanda geri dönersin. Bazen bende hayatımı uzaktan izliyormuşum gibi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumun için teşekkürler. Bir yere gittiğim yok. Sadece biraz huzursuz hissettim böyle bir yazı yazdım yine de sağol :) Biraz da felfese yapmaya çalıştım :))

      Sil
  2. Hepimiz bazen böyle hissediyoruz. Yazmak kesinlikle iyi gelir. Yazarsan buralarda oluruz, okuruz :-)

    YanıtlaSil
  3. Bu aralar ne yapacağım diye çok düşündüğüm doğrudur. İcraat yok denecek kadar az orası ayrı. Düşünmekten kaçıp film izliyorum o film de beni düşünmeye itiyor iyi mi :D

    Tam şimdiki ben :)

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver!