30 Aralık 2020 Çarşamba

Kitapyurdu Alışverişim


Aforizmalar'ı sahaftan, geri kalanı kitapyurdundan aldım. Yeni seneye hazırım. :) 2021'de artık farklı türlere de yönelmek istiyorum. Tarih, politika, felsefe ve düşünce kitapları da okumak istiyorum. Her birinde uzmanlaşacak kadar merakım yok. Ama en azından giriş seviyesi bir şeyler öğrenmek istiyorum. Eğer ilgimi çekerse daha da derinlere inebilirim. Eğer bu konuda "Mutlaka şu kitabı okumalısın" dediğiniz kitaplar varsa tavsiyelere açığım. 

Aforizmalar kitabını ise sırf şu alıntıyı görüp merak ettiğim için aldım. 

"Cahil bir toplum, özgür bırakılıp kendine seçim hakkı verilse dahi, hiçbir zaman özgür bir seçim yapamaz. Sadece seçim yaptığını zanneder. Cahil toplumla seçim yapmak, okuma yazma bilmeyen adama hangi kitabı okuyacağını sormak kadar ahmaklıktır! Böyle bir seçimle iktidara gelenler, düzenledikleri tiyatro ile halkın egemenliğini çalan zalim ve madrabaz hainlerdir."

Bakalım bu merak beni nereye götürecek? Bir dahaki yazımızda görüşmek üzere. :)

 

2 yorum:

  1. Farklı türde kitap okumak için yeni yıl için güzel bir hedef. Umarım başarırsın.

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver!