16 Şubat 2018 Cuma

Kitap Alışverişi: Kitapyurdu puanlarımla kitap aldım!







Merhaba arkadaşlar. Bir kitap alışverişi ile daha beraberiz :) bugün kitapyurdundan kargolarım geldi. John Steinbeck'in kitaplarını merak ediyordum dayanamadım aldım sonunda. Gazap üzümleri ve bitmeyen kavga kitaplarını ise resimde görüldüğü üzere puanlarımla aldım çok mutluyum :)



Bugün sinemaya black panter izlemeye gittim. Biraz erken gelmişim. Ben de D&R'a gireyim dedim. Bir de ne göreyim? Artemis çıkmış! Marslı kitabı hakkında yorumumu ve yazarı Andy Weir'in yeni kitabı hakkındaki yazımı burada yazmıştım. Ama aklımdan çıkmış galiba. Gerçi kitapyurdunda alarm kurulu yazarlara da eklemiştim ama kitapyurduna gelene kadar!! 



  



Kitapyurdunda yayın tarihi bugüne ait ve tedarik süresi 5 iş günü. Daha önce de tecrübe ettiğim üzere yeni çıkmış bir kitabı aceleniz varsa kitapyurdundan almayın. Ben D&R'dan aldım bile. O 5 güne kadar kitap bitmiş olur. Buradan da D&R mağazasına teşekkürlerimi iletiyorum. Çok hızlılar maşallah. Kitabın başını okudum. Süper görünüyor. Yine komedi ve aksiyon bir arada. En yakın zamanda kitap incelemesi gelecek :)

Bugünlük de bu kadar bir dahaki yazıda görüşmek üzere :))

2 yorum:

  1. Biz kitabını çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de :) bu ayki planlarım dolu ama mart ayı ilk işim biz kitabını okumak olacak :)

      Sil

Okuduysan ses ver!