29 Mayıs 2020 Cuma

Film Meydan Okuma Etkinliği





Merhaba arkadaşlar. Şule Uzundere'nin mayıs ayındaki Film Meydan Okuma Etkinliğine ben de katıldım. Ayrıntılar şurada. Ne yazık ki son zamanlarda pek film izlemediğim için yazıyı bir aya dağıtmak yerine tek parçada yazıyorum. Hatta son günlere bile kaldım. Neyse soru cevaplara geçelim o zaman.


1. En az sevdiğiniz film hangisi?

İntihar odası. Normalde sevmediğim filmleri unuturum. Ama bu film sahiden psikolojimi bozmuştu...

2. En son izlediğiniz film hangisi?

Platform

3. En sevdiğiniz aksiyon/macera filmi oyuncusu?

Tabii ki Tom Cruise

4. En sevdiğiniz korku filmi hangisi?

Pek korku filmi izlemem ama Musallat izlerken baya korktuğumu hatırlıyorum.

5. En sevdiğiniz drama filmi hangisi?

Dram deyince Hint filmleri gelir aklıma. Ghajini buna çok uygun bence.

6. En sevdiğiniz komedi filmi hangisi?

Komedi filmleri çok. En sevdiğim demek zor olsa da sanırım Kemal Sunal filmlerinden seçeceğim. O halde Sakar Şakir diyorum.

7. Sizi mutlu eden bir film seçin.

Ucu çok açık bir film. Ne desem şimdi? Amelia filmini izlerken çok mutlu olmuştum o geldi aklıma şimdi.


8. Sizi mutsuz eden bir film seçin.

Bu da ucu açık bir film. Sevdiğim halde mutsuz eden film de olabilir sonuçta. Aklıma ilk gelen Platform oldu. İnsanların ne kadar acımasız olduğunu görmek kapitalist dünya gerçeği ile yüzleşmek mutsuz etti beni...

9. Repliklerini ezberlediğiniz bir film seçin.

Genelde pek yapmam bunu. Ama bu durumda 3 idiots diyorum.


10. En sevdiğiniz yönetmen kim?

Hayao Miyazaki kesinlikle.

11. En sevdiğiniz sinema salonu hangisi?

Aslında bu konuda pek seçim yapma şansım yok. Hepsi birbirine benziyor. Fırsatım olsa Ankara'da IMAX salonuna gitmek isterdim. Hiç IMAX salonunda film izlemedim. 

12. En sevdiğiniz animasyon hangisi?

Arama Sonuçları


Web sonuçları

Rüzgarlı Vadi diyorum. 1984 filmi olsa da hala en sevdiğim o.

13. En iyi kitap uyarlaması sizce hangisi?

Marslı filmi gayet güzeldi. Arada farklar olsa da izlemesi güzeldi.

14. En sevdiğiniz film repliği hangisi?

3 idiots filminden:
Mükemmeli yakalamaya çalışıno zaman başarı zaten sizi kovalar.

15. En sevdiğiniz bilim kurgu filmi hangisi?

Emin olamıyorum o yüzden ikisini de yazacağım: İnterstellar ve İnception

16. Bu sene, şimdiye kadar, izlediğiniz en iyi film hangisi?

Dark Waters film çok iyiydi.


17. Geçen sene izlediğiniz en iyi film hangisiydi?

Görevimiz Tehlike 6 diyorum. Ben hep geriden geliyorum sanırım. :))


18. Sizi hayal kırıklığına uğratan bir film seçin.

Bir Zamanlar... Hollywood'da. Oyuncular iyi. Yönetmen iyi. Sinemaya gittim ve sıkıntıdan uyuyakaldım. O kadar kötüydü...

19. Favori aktörünüz?

Oyuncu fanı değilim normalde. Ama illa birini söyle derseniz Aamir Khan derim.

20. Favori aktristiniz?

Aynı şekilde bu soruya da cevap veriyorum: Anne Hathaway

Arama Sonuçları

Web sonuçları

21. Sizce en çok abartılan film hangisi?

imdb 1 numaralı film: Esaretin Bedeli

22. Sizce en az kıymeti bilinmiş film hangisi?

Buna Türk filmlerinden Vali demek istiyorum.


23. En sevdiğiniz film kahramanı hangisiydi?

Zor soruymuş ya. Bir sürü kahraman var sonuçta. Neyse aklıma ilk gelen en sevdiğimdir dersek Hulk diyorum.

24. Favori belgeseliniz?

Utandım şimdi. Buna verecek cevabım yok...

25. Kimsenin seveceğinizi zannetmediği ama sevdiğiniz bir film seçin.

Öyle bir film olduğunu zannetmiyorum. Düşündüm ama aklıma gelmedi. Az sevilen filmler var ama neden seviyorsun demek saçma bence.

26. Kirli zevkiniz olarak nitelendireceğiniz bir film seçin.

Psikobat karakterleri seviyorum bazen. Turnuva filminde parmak kesen manyak gibi :D


27. En sevdiğiniz klasik film hangisi?

The Shining diyorum fazla söze gerek yok. İzledikten sonra film yorumlarına daha doğrusu incelemelerine bakılmadan geçilmemeli kesinlikle.



28. En güzel film müzikleri hangisindeydi?

Müziklerle pek aram yok ama sanırım Galaksinin Koruyucuları diyeceğim buna. Hatta şu müziği de koyalım o zaman.





29. Bir konuda fikrinizin değişmesine yol açan film hangisi?

Bu tarzda çok film vardır ama yine aklıma ilk gelen filmi söyleceğim. Kanlı Elmas filmi. Artık elmasları sevmiyorum.


30. En sevdiğiniz film hangisi?

Bunu yukarıda söylemiştim sanki. Anlamışsınızdır ama yine söyleyim. Kesinlikle 3 idiots.

31. En kısa zamanda izlemek istediğiniz film hangisi?

Pek öyle bir derdim yok. Ama Parasite filmini çok övüyorlar. Bi ara izlerim onu da.



Eveeet. Sorular bu kadar. Katıldığınız veya katılmadığınız noktaları yorumlarda belirtmeyi unutmayın...

4 yorum:

  1. Parasite'i ben de çok merak ediyorum. Bu ay izleyeceğim umarım.

    13.maddeye Marslı yazanlardan biri de benim. Kitabını okumadım ama filmi güzeldi.

    Dark Waters'ı son zamanlarda çok görüyorum. Eleştirileri iyi. İzleme listeme aldım.

    Cinnet gerçekten çok iyiydi. İzledikten sonra internette yorumlarını okumuştum ve gözden kaçırdığım çok detay olduğunu görmüştüm.

    Etkinliğe katıldığın ve güzel bir görsel hazırladığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ederim benim için bir zevkti. Son zamanlarda pek film izlemediğim için hepsini tek seferde paylaştım ama olsun. Parasite'a baktım da hiçbir sitede bulamıyorum. Anlaşılan bir süre daha onu izlemek zor olacak. Neyse bu aralar fena manga okuyorum, kaldığım yerden devam.

      Sil
  2. film zevkimiz benziyor sanırım, çoğu sevdiğiniz filmleri ben de severek izlemiştim. Marslı hariç o filmi de izleyeli yıllar oldu ama çok sıkıcı ve mantık dışı bulduğumu hatırlıyorum (belki pembe saçlı karaktere sinirlendiğim gibi bunda da başrole sinirlenmişimdir x) ). Ayrıca Amir Khan da harika bir aktör ben de severek takip ediyorum yapımlarını, hatta Ankara'ya film tanıtımı için geldiğinde ben de congressium'a fan buluşmasına gitmiştim :'))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O gün ben de Ankara'ya gitmek istemiştim ama olmadı ne yazık ki :))
      Yorum için teşekkürler. :)

      Sil

Okuduysan ses ver!