1 Kasım 2017 Çarşamba

Kitap okuyan beynini kullanır!


Hayırlı günler arkadaşlar. Biliyorum uzun süredir kitap yorumu yapmadım. Birikti kitaplar düzenleme yapılmayı bekliyor. Yakında hepsini paylaşacağım. :)

Gelelim konumuza. Bugünlerde bazı arkadaşlar ile konuşuyorum. Kitap okumaya vaktim yok diyor. Bu kesinlikle yalan! Daha önceki yazılarımda söylemiştim günlük 10 sayfa ile yılda 12 kitap okunabileceğini. İsteyen okur bu kadar. J. K. Rowling'den bi alıntı yapayım :)

Eğer okumak istemiyorsanız, doğru kitabı bulamadınız demektir.

Bir de şu tip insanlar var. Hem kitap okumaz hem de kitap okuyanları kötüler. Kitapları gereksiz bulur! Gerçek hayattan aldığı tecrübeleri yeterli bulur böyle insanlar.

Tabiki her şeyin bir yeri bir vakti vardır. Lise öğrencisi çok dersim var kitap okuyacak vaktim yok derse, üniversite öğrencisi içim dışım kitap oldu bir de roman mı okuyacağım derse, yetişkin insanlar iş, güç, çoluk çocuk derken kitap okumak aklıma bile gelmiyor derse bir yere varamayız. Lütfen bize verilen beynimizi kullanalım. Günlerimiz, haftalarımız derken geçen yıllar birbirinin aynısı olmasın!

Herkese iyi okumalar. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduysan ses ver!