30 Ağustos 2022 Salı

Zaman

 


Uzun bir zaman sonra tekrar blogda yazıyorum. Sürekli aralar veriyorum ama ne yapalım zaman durmuyor. Adeta uçup gidiyor. Zamanı zaten verimli değerlendiremiyorum. Hâl böyle olunca bazı şeyleri aylarca unutuyorum. :( 




Belki de sevgili Şule Uzundere'nin tavsiye ettiği Zamanı Durdurmanın Yolları kitabını okumalıyım. İncelemesine şuradan bakabilirsiniz. 


Unuttuğum şeylere bakalım. Bloguma uzun zamandır girmeyince diğer bloglara da girmedim haliyle. Katıldığım çekilişi bile unuttum. Meğer kazanan kişi benmişim. Aha burada yazıyor. Vay be dedim. Neredeyse 3 ay olmak üzere. Biraz geciktim mi ne 😅


Geçen gün bir çekilişe daha katıldım ve tabii onu da unutum. 




Bu seferki çekiliş facebook üzerindeydi. Ben de zaten facebook kullanmıyorum. Sırf çekiliş için eski hesabıma bi giriş yapmıştım. Bana hatırlatan ise kayıp rıhtımdan sevgili Hakan Tunç oldu. 😀 Eh bu sefer kazanamadım fakat yedeklere girdim. Şans teğet geçti. Ama şunu öğrendim ki çekilişe katılıp unutunca böyle şeyler insanın başına gelebiliyor. 😂😂

Başka unuttuğum şeylere gelirsek tabii ki kitap incelemeleri. Taslakta bekleyen kitap incelemelerim var. Bu kitaplar
1984
Hayvan Çiftliği
Romeo ve Juliet
İtirazı olan Var mı? Benim itim razı değil


Bu kitaplardan ilk ikisini aslında daha önce okumuştum. Hatta 1984 kitabını ironik bir şekilde 1985 baskı bir kitaptan okumuştum. Ama bildiğiniz gibi Can yayınlarının telif hakkı düşünce başka yayınlara da yol açıldı. Ben de alfa yayınlarından satın almıştım. Yeniden okumak bu zamana nasip oldu. Yayınevi farklarını merak eden olursa şuraya alalım. 

En sondaki ismi uzun kitap ise en sevdiğim yazarlardan Hasan Uzun'a ait ve telefon, bilgisayar, televizyon, tablet gibi teknolojik ürünlerin ve tabii ki medyanın hayatımıza etkilerini bolca kaynak da belirterek arada kendi yorumunu da katarak anlatıyor. Onun incelemesi çok güzel olacak. Ama hâlâ taslak halinde maalesef. 

Ne diyorduk zaman... İş güç diyoruz ya işe gitme süresi, işin kendisi, yeme içme, yemeği hazırlama (bekar evi ah be), uyku (7 saat) şeklinde bunları çıkarınca günümden sadece 6 saat kalıyor bana. O 6 saat da çok hızlı geçiyor valla. Bu aralar zaten İngilizce üzerine yoğunlaşmaya çalışıyorum. Çoğunu o alıyor. Bazen sinir stres yapıyorum, yoruluyorum ve daha fazla uyuyorum. :( Ne olacak böyle halim oho. Olmaz böyle. Kendime çeki düzen vermem gerekiyor. Önce taslaklardan başlayalım. 

Son olarak hepimizin Zafer Bayramı kutlu olsun. 




2 yorum:

  1. Hoş geldin :-)

    Zamanın yetmemesi hepimizin sorunu ama çözümü o kitapta değil. Kitap, yaşlanmayan bir adamın hayatını anlatan fantastik bir roman. İsmi insanı yanıltıyor.

    Ben her ay çekiliş yapıyorum ve bloğuma yorum yapanları otomatik olarak çekilişe katılmış kabul ediyorum. Belki bu yüzden kazanabileceğini düşünmemişsindir. Blogları okumaya zamanın yoksa bile benim her ayın ilk günü yazdığım yazılarıma bakabilirsin. Tekrar kazanma şansın var. Tabii bana yorum yaparsan :-)

    Hasan Uzun'un kitabı ilgimi çekti. Yorumunu bekliyorum. Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk :)

      Evet biliyorum. Kitabın konusuna bakmıştım ama yine de güzel kitaba benziyor.

      Çekilişe gelince, hayırlısı diyorum. Bu da böyle bir anı olarak kalsın. 😅

      İlk fırsatta incelemelerim gelecek. Güzel yorumun için teşekkürler.

      Sil

Okuduysan ses ver!